четвъртък, 11 август 2011 г.

Прохлада с боров дъх и солен кекс

Знаете ли, май не обичам понеделниците, защото винаги са съпроводени с доста стрес и по особен начин те изваждат от едно приятно състояние на спокойствие и лек унес, в който едва си успял да изпаднеш през уикенда ... Напоследък имам толкова работа, че не ми остава време за куп любими нещица ... добре, че са уикендите и е лято, благодарение на което не се задържаме в къщи и използваме всеки почивен ден да сме извън града и да релаксираме активно :)


Ако се чудите къде наблизо до София можете да откриете глъдка въздук ... няма по приятно местенце през Август от планината, особено ако се намирате в борова гора и уханието денонощно те обгръща :) Децата се чувстват превъзходно там, спят и се хранят като шампиони, а спокойствието и прохладата са елексир за всички сетива. И макар и не дотам доброто време напоследък, няма как да скучаете :)


Почти всяко хотелче предлага за децата "спа програма" т.е. басейн :))) , а за родителите само програма :))) Или само СПА :)



За децата има забавления, като яздене на пони, а за родителите ... удоволствието да им се порадват :)))


Макар и да не успеете да реализирате "амбициозна туристическа програма" , също толкова приятна е и разходката из пътечки, горички, разни малинаци и висоооки треволяци ... :))




Много обичам пънчета, мъхчета, а в комбинация ....


И смея да твърдя, хотелите по планинските ни курорти са с доста по добро обслужване, храна и хигиена ... с радост открих това :)
А нали знаете, че никога с деца не се тръгва без нещо за похапване, та по тази причина бих ви посъветвала да се заредите с  един от любимите ми солени кексове ...


Соленият кекс е толкова бърз и лесен, че това го прави още по-любим и предпочитан ...

Грабнете :
  1. 3 яйца
  2. 100 гр. разтопено масло
  3. 1 бакпулвер
  4. 200 гр. кисело мляко
  5. 100 гр. овче сирене (натрошено на едро)
  6. 50-60 гр. кашкавал (настърган)
  7. 1 ч.ч. брашно
  8. по избор може да прибавите малко чубрица, ситно нарязани маслини, колбас (пробвала съм, получава се много добре)
Разбърквате в удобен съд всички продукти, като брашното се прибавя най-накрая. След това изсипвате в тавичка, намазнена с масло или олио, а може и върху хартия за печене :) И слагаде да се пече в предварително загрята фурна на 220 гр. до готовност ( точно време ... незнам, защото обикновено не засичам ). Много хранително и здравословно, особено ако разполагате, като мен с неограничени количества селски яйца и прочие био продукти :)


Приятели, утре е Петък и затова, аз ви пожелавам едни много релаксиращи и  свежи почивни дни :)

23 коментара:

  1. Eвка, чудесен начин за почивка е планината. И аз го обичам много.:-)))) Както гледам и чета, май всички сте останали доволни. А и кексчето и рецептата са прекрасни.
    Спокойна нощ и прекрасни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  2. Тази сутрин нямах идея за закуска.Сега у дома се носи аромата от соления кекс.Нямам търпение да го опитам.:)

    ОтговорИзтриване
  3. Ева, разкошни снимки от разходката!
    А кексчето е много примамливо и попада в графа "любими":)
    Поздрави и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  4. Ето къде изчезна :-) много зареждащи снимки Ев, пренесе ме в планината :-) Радвам се че сте починали и сте заредили батериите, а твоето детенце винаги е радост за очите ми когато се появява по снимки! Много прегръдки от мен

    ОтговорИзтриване
  5. Хм, страхотни снимки. По-принцип си падам по сладките кексове, че тези солените са си солени... но пък на снимката изглежда вкусно!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни снимки, както винаги с много енергия и атмосфера в тях!
    Усмивки...много, много:)
    Стеф

    ОтговорИзтриване
  7. Много мой тип настроение си пресъздала, Евчик!
    Страхотни снимки и кексче - солените кексчета са чудесни за сутрещна и следобедна закуска :)

    Малката ездачка си хапна добре, нали? :))

    ОтговорИзтриване
  8. Имаме сходни вкусове към планината, но обичам и морето мноооого!Поздрави и приятен уикенд, Ева!

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни снимки и чудесно кексче!
    Хубав уикенд и сега!

    ОтговорИзтриване
  10. Евичка,къде еголямата хитруша?Снимките са уникалнии рецептата за кекса ми хареса!Прегръдки:)))

    ОтговорИзтриване
  11. Мони, благодаря ти, много си мила, мммда ... обичаме си разнообразието :)

    Мария, много се радвам, че именно аз съм вдъхновение за закуска :) Благодаря!

    Дани, много се радвам, че и за теб е в графа любими :)Благодаря ти!

    Линче тук съм си, само за уикенда беше, но нещо все по рядко ми остава време за компютъра :( Прегръдки и благодаря за малката ми бонбонка, виж каква голяма изглежда, на мама беболината :))

    Доди, ами то трябва и малко соленко, че напоследък се замислих, че при мен все сладко :)) Сега разнообразявам, мерси ... за снимките!

    Стеф, феичке :)) Благодаря, много, много :)

    Федорка ... ние с теб се по горички и балкани, тук там и селца :))) А малата ездачка ... бая си похапва, за разлика от кака си ... Прегръдки!

    Цвети :) Много благодаря, а за любовта към планината ... и морето ... само за тях мога да си говоря :))) Ей затова го обичам аз лятото!

    Траяна, много благодаря и на теб много усмивки!

    Кате, голямата хитруша ... наистина е такава, но малката вече я вкарва в малкия си джоб :))) Прегръдки и за теб и благодаряяя!

    Весел и пъстър уикенд на всички :)

    ОтговорИзтриване
  12. Ива, всичко изглежда страхотно, но най- много ме радва малкият бонбон:)

    ОтговорИзтриване
  13. Евче,
    от снимките ти лъха много енергия и свежест.
    Имам нужда от тях и ти благодаря!

    Завидях ти и за "женското" моренце, но благородно:-)

    ОтговорИзтриване
  14. Хубави снимки и ведър репортаж.
    Приятелски поздрави, Жани

    ОтговорИзтриване
  15. мм.. чак дотук замириса на смола...

    ОтговорИзтриване
  16. Мъхче, Жани, Шарена Сол, благодаря момичета :)

    ОтговорИзтриване
  17. Еви, страхотни снимки! Днес е петък, края на работната седмица и ме караш да се засиля към планината. Жадувам да усетя прохладата, да газя в тревата и да се порадвам на природата.
    Благодаря за разходката, а и за кекса, вижда ми се лесен:)
    Поздрави и прегръдки:)
    EL

    ОтговорИзтриване
  18. Декстър, благодаря! Поздрави и на теб :)

    Ел, благодаря ти мила, да днес е петък и на мен отново не ми остана време за публикация, не че нямам какво ... Но отивам да стягам куфари ... и пак на лов за снимки :)
    Поздрави, прегръдки и много усмихнат уикенд ти пожелавам ... и бягайте към планината, времето ще е чудесно, а вече има и боровинки :)

    ОтговорИзтриване
  19. Ева,

    гледам забегнала си нанякъде да събираш изумителен снимков и емоционален материал:-)
    Когато се върнеш, намини към мен, защото споделих с теб една своя награда:)

    Много усмивки ти желая:

    http://gorskimah.blogspot.com/2011/08/blog-post_26.html

    ОтговорИзтриване
  20. Отново намирам прекрасни снимки, както и уникално предложение за бърза закуска. Обезателно ще бъде тестван соления кекс :)
    Ще е много мило от твоя страна, ако минеш оттук http://pipilotki.blogspot.com/2011/08/blog-post_29.html, за да получиш една скромна награда и от мен :)))
    Желая ти една спокойна и усмихната вечер!!! Поздрави!!!

    ОтговорИзтриване
  21. Мъхче, Пипилотке ... много ви благодаря :) Много ме радвате!!!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...